تور استانبول

ساخت وبلاگ

آبشار کبودوال

آبشار کبودوال تنها آبشار خزه ایی ایران است که در 5 کیلومتری جنوب شرقی شهر علی آباد کتول از توابع استان گلستان واقع شده است. در واقع موقعیت جغرافیایی و طبیعت بکر استان گلستان جاذبه های بی شماری را به وجود آورده است که همین امر هرساله گردشگران زیادی را جذب می کند. این آبشار زیبا در دل جنگل نهفته است و از چشمه های جنوبی سر چشمه میگیرد. ارتفاع تقریبی آن 12 متر می باشد و عمق حوضچه 2 متر و وسعت منطقه قابل استفاده گردشگری آن 550 متر است.آبشار کبودال

چی‌ چی ‌نی‌ کوتی لاهیجان

یکی از روستاهای دیدنی و سرسبز لاهیچان روستای چی‌ چی ‌نی‌ کوتی می باشد که از شمال به دریای خزر، از شرق به لنگرود، از جنوب به دیلمان، از جنوب غربی به سیاهکل و از غرب به آستانه اشرفیه محدود می‌شود .شایان ذکر است همجواری شهر با یکی از زیباترین کوه‌های منطقه و دسترسی راحت به این ناحیه که چشم اندازهای زیبا و بی نظیری را به ببیننده هدیه میدهد ، دل از هر گردشگری میرباید . چشم اندازهای کوهپایه‌ای لاهیجان شامل باغ‌ های سرسبز چای و مزارع برنج است.چی‌ چی ‌نی‌ کوتی لاهیجان

آرامگاه شیخ زاهد گیلانی

بقعه شیخانور یا شیخ زاهد گیلانی مربوط به اواخر سده 9 ه‍.ق است و در شهرستان لاهیجان، روستای شیخانور واقع شده و این اثر در تاریخ 5 دی 1347 با شمارهٔ ثبت 824 به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌است.بقعه شیخ زاهد گیلانی بنایی در روستای شیخانور در 3 کیلومتری لاهیجان در استان گیلان است که بنا بر برخی منابع آن را مدفن شیخ تاج‌الدین ابراهیم ملقب به شیخ زاهد گیلانی از عرفا و دراویش بزرگ و از استادان شیخ صفی‌ الدین اردبیلی دانسته‌اند. این بنا دارای یک گنبد هشت ترک فیروزه‌ای بوده و در میان مزارع برنج و چای و جنگل احاطه شده‌است و از مقاصد گردشگری استان گیلان بشمار می آید.

آرامگاه شیخ زاهد گیلانی

تالاب سوستان لاهیجان

تالاب سوستان، در کنار روستایی با همین نام و در نزدیکی لاهیجان استان گیلان قرار دارد و یکی از تالاب های آب شیرین کشور بوده و در فصول پاییز و زمستان به دلیل بارندگی های فراوان حجم آب آن افزایش یافته و در فصل تابستان سطح آب این تالاب پایین می رود.اطراف این تالاب به وسیله نیزار و زمین های سرسبز احاطه شده و همچنین بر روی بستر این تالاب گیاهان مردابی بی نظیری به چشم می خورد که منظره بی نظیری را به وجود آورده اند.

تالاب سوستان لاهیجان

موزه ملی ایران

این موزه با قدمت 82 سال که با اسم موزه ایران باستان هم شناخته شده است ، مادر موزه‌ های تهران و ایران به شمار می آید.  این بنا را آندره گدار، معمار فرانسوی، با الهام از طاق کسرا طراحی کرد و دو معمار ایرانی، عباسعلی معمار و استاد مراد تبریزی اجرای آن را به عهده گرفتند. (موزه ایران باستان) شامل دو موزه «پیش‌ازتاریخ ایران» با آثاری از دوران پارینه‌سنگی قدیم تا اواخر هزاره چهارم پ‌م (یعنی از کهن‌ترین دوران تا پیش از ابداع نگارش) و در (موزه دوران تاریخی) آثاری از اواخر هزاره چهارم پ‌م (یعنی آغاز به‌کارگیری نگارش) تا پایان دوران ساسانی به نمایش گذارده شده است.

موزه ملی ایران

سرپوش تنگه

دلیل نام‌گذاری این منطقه وجود تنگه‌ ای در انتهای مسیر است که درختان بلند روی آن را پوشانده‌اند. به همین دلیل آن را سرپوش تنگه  می‌نامند. منطقه شامل دو تنگه است. در تنگه اول شاهد آویزهای جنگلی و خنکای تنگه خواهید بود که عبور از تنگه اول با رد شدن از یک آبشار کوچک پایان می‌پذیرد. در ادامه وارد تنگه دوم خواهید شد که در انتهای آن آبشار قرار دارد که فرود و صعود از آن بدون تجهیزات خطر آفرین است و پس از آن مسیر جنگلی شروع خواهد شد.سرپوش تنگه

هفت آبشار لفور

جنگل بکر لفور در سوادکوه شمالی با انبوه درختان، آبشارها، چشمه سارها و رودها زیباترین چشم‌ اندازهای طبیعی را دارد. در استان مازندران، از دیدنی‌ترین مناطق سوادکوه می‌توان لفور را نام برد که در بهار و تابستان گردشگران زیادی این منطقه را برای گردش یک روزه خود انتخاب می‌کنند.به سمت سوادکوه و شیرگاه حرکت کنید و بدانید که زمان تقریبی رسیدن به منطقه لفور حدود 3 ساعت می باشد. در مسیر خود از سوادکوه از شهر دماوند، فیروزکوه، ورسک، پل سفید، زیرآب، شیرگاه عبور خواهید کرد. البته پیاده روی در جنگل تا رسیدن به آبشار آهکی حدود دو ساعت زمان نیاز دارد.هفت آبشار لفور

کاخ گلستان

کاخ گلستان با قدمتی بالغ بر 440 سال یکی از منحصر به فردترین مجموعه‌ های تاریخی ایران بشمار می آید. اطلاق نام گلستان به این مجموعه ریشه در بنیان تالاری بنام «گلستان» که از بناهای عهد آقا محمد خان قاجار بوده و در سال 1216 ه‍.ق و در عهد فتحعلی شاه قاجار به پایان می‌ رسد دارد.

کاخ گلستان

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : جاذبه های گردشگری ایران, نویسنده : چلچراع راه سفر net-istanbul بازدید : 280 تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 19:36

هتل رویال مالزی

هتل 4 ستاره ROYAL واقع در کوالالامپور دارای 285 اتاق استاندارد می باشد که دسترسی مناسبی به مراکز خرید جاذبه های گردشگری و مرکز شهر دارد. کارمندان فعال در این هتل به زبان های انگلیسی و مالی مسلط می باشند.

هتل رویال مالزی

هتل پرومناد مالزی

هتل 4 ستاره Promenade دارای 450 اتاق استاندارد می باشد که دسترسی مناسبی به مرکز خرید ،مرکز شهر و جاذبه های گردشگری دارد.کارمندان فعال در این هتل به زبان های انگلیسی،مالی و چینی مسلط می باشند.

هتل پرومناد مالزی

هتل آدیا مالزی

هتل 4 ستاره Adya واقع در شهر زیبای لنکاوی دارای 207 اتاق استاندارد می باشد. دسترسی آن به مراکز خرید مراکز گردشگری و مرکز شهر مناسب می باشد. کارمندان فعال در این هتل به زبان های انگلیسی و مالی مسلط می باشند.

هتل آدیا مالزی

هتل پی ان بی داربی پارک مالزی

هتل 4 ستاره PNB Darby Park hotel واقع در شهر زیبای کوالالامپور دارای 338 اتاق استاندارد می باشد که دسترسی آن به مراکز خرید ، جاذبه های گردشگری و مرکز شهر مناسب می باشد.کارمندان فعال در این هتل به زبان های فنلاندی و انگلیسی مسلط می باشند.

هتل پی ان بی داربی پارک مالزی

هتل اوکوود رزیدنس مالزی

هتل 4 ستاره Oakwood Hotel and Residence واقع در شهر زیبای کوالالامپور دارای 251 اتاق استاندارد می باشد و دسترسی مناسبی به مرکز شهر ، مراکز خرید و جاذبه های گردشگری دارد. کارمندان فعال در این هتل به زبان های انگلیسی و مالی مسلط می باشند.

هتل اوکوود رزیدنس مالزی

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل های 4 ستاره مالزی,کوالالامپور,لنکاوی, نویسنده : چلچراع راه سفر net-istanbul بازدید : 298 تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 19:35

هتل فرانک پورتر وست وارف دبی

هتل 4 ستاره Frank Porter واقع در شهر دبی دارای 138 اتاق استاندارد می باشد که دسترسی مناسبی به مرکز شهر ، مراکز خرید و جاذبه های گردشگری دارد. کارمندان فعال در این هتل به زبان های انگلیسی ،فرانسوی ،ایتالیایی ،لهستانی ،روسی و سوئدی مسلط می باشند.

هتل فرانک پورتر وست وارف دبی

هتل رین تری دبی

هتل 4 ستاره Raintree فقط 3 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد. دسترسی آن به جاذبه های گردشگری ، مرکز خرید و مرکز شهر آسان می باشد. این هتل دارای 120 اتاق استاندارد است و کارمندان فعال در آن به زبان های عربی ،انگلیسی،هندی و فیلیپینی مسلط می باشند.

هتل رین تری دبی

هتل متروپلیتن دبی

هتل 4 ستاره Metropolitan نزدیک به مرکز خرید امارات واقع شده است، هتل دارای 320 اتاف استاندارد می باشد که دسترسی مناسبی به جاذبه های گردشگری ، مرکز شهر و مراکز خرید دارد . کارمندان فعال در این هتل به زبان های عربی ،انگلیسی ،فرانسوی ،هندی ،اندونزیایی ،روسی و فیلیپینی مسلط می باشند.

هتل متروپلیتن دبی

هتل دوروس دبی

هتل 4 ستاره Dorus واقع در منطقه دیره دارای 80 اتاق استاندارد می باشد که دسترسی آسانی به مرکز شهر،مراکز خرید و جاذبه های گردشگری دارد. کارمندان فعال در این هتل به زبان های انگلیسی،عربی ، هندی ، اردو مسلط می باشند.

هتل دوروس دبی

هتل امیریتس کنکورد و رزیدنس دبی

هتل 4 ستاره Emirates Concorde Hotel & Residence واقع در دیره دارای 176 اتاق استاندارد می باشد که دسترسی آن به مراکز خرید، جاذبه های گردشگری و مرکز شهر مناسب می باشد. کارمندان فعال در این هتل به زبان های عربی ،انگلیسی ،فارسی ،فرانسوی ،هندی ،اندونزیایی ،روسی ،فیلیپینی و ویتنامی تسلط دارند.

هتل امیریتس کنکورد و رزیدنس دبی

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : بهترین هتل های 4 ستاره دبی, نویسنده : چلچراع راه سفر net-istanbul بازدید : 314 تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 19:30

هتل آجارا پالاس گرجستان

هتل 3 ستاره Ajara Palace واقع در شهر زیبای باتومی دارای 24 اتاق استاندارد می باشد که دارای دسترسی مناسبی به ساحل ، چاذبه های گردشگری ، مرکز شهر و مراکز خرید دارد. کارمندان فعال در این هتل به زبان های انگلیسی ، گرجی ، روسی و ترکی مسلط می باشند.

هتل آجارا پالاس گرجستان

هتل نشنال گرجستان

هتل 3 ستاره National دارای 152 اتاق استاندارد می باشد در شهر زیبای کبولتی واقع شده است ، این هتل دارای موقعیت خوب و دسترسی مناسب به جاذبه های گردشگری ،مرکز شهر و مراکز خرید دارد . همچنین کارمندان فعال در این هتل به زبان های آلمانی ،انگلیسی ،گرجی ،روسی و ترکی مسلط می باشند.

هتل نشنال گرجستان

هتل مکودرو گرجستان

هتل 3 ستاره Mkudro واقع در شهر زیبای تفلیس دارای 15 اتاق استاندارد می باشد که دسترسی مناسبی به شهر ، جاذبه های گردشگری و مراکز خرید دارد . کارمندان فعال در این هتل به زبان های انگلیسی و روسی مسلط می باشند.

هتل مکودرو گرجستان

هتل ساتوری گرجستان

هتل 3 ستاره Satori واقع در شهر زیبای تفلیس دارای 16 اتاق استادارد می باشد که دسترسی آن به جاذبه های گردشگری ، مراکز خرید و مرکز شهر به سهولت امکان پذیر است. کارمندان فعال در این هتل به زبان های انگلیسی و روسی مسلط می باشند.

هتل ساتوری گرجستان

هتل جیل گرجستان

هتل 3 ستاره Jeal واقع در شهر زیبای باتومی دارای 32 اتاف استاندارد می باشد و دسنرسی آسانی به مراکز شهر ، مراکز خرید و جاذبه های گردشگری دارد . کارمندان فعال در این هتل به زبان های انگلیسی ،فرانسوی ،گرجی ،روسی و ترکی مسلط می باشند.

هتل جیل گرجستان

هتل گلد استار گرجستان

هتل 3 ستاره Gold Star واقع در شهر زیبای تفلیس دارای 29 اتاق استاندارد می باشد دسترسی آن به مراکز خرید، جاذبه های گردشگری و مرکز شهر مناسب می باشد. کارمندان فعال در این هتل به زبان های انگلیسی ،روسی و گرجی مسلط می باشند.

 هتل گلد استار گرجستان

هتل دل مار گرجستان

هتل 3 ستاره Del Mare واقع در شهر باتومی دارای 24 اتاق استاندارد می باشد. دسترسی هتل به ساحل دریا ، مرکز شهر ، مراکز خرید و جاذبه های گردشگری نسبتا ساده می باشد. کارمندان فعال در آن به زبان های گرجی و روسی مسلط می باشند.

هتل دل مار گرجستان

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : برترین هتل های 3 ستاره گرجستان, نویسنده : چلچراع راه سفر net-istanbul بازدید : 301 تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 19:28

هتل آکا آنتدون آنتالیا

هتل 5 ستاره akka antedon واقع در منطقه کمر دارای 500 اتاق استاندارد می باشد. دسترسی آن به ساحل دریا،جاذبه های گردشگری و مرکز شهر آسان می باشد. کارمندان فعال در این هتل به زبان های انگلیسی،روسی،فرانسه،آلمانی و ترکی مسلط می باشند.

هتل آکا آنتدون آنتالیا

هتل لیبرتی لارا آنتالیا

هتل 5 ستاره Liberty Lara واقع در منطقه لارا دارای 311 اتاق استاندارد می باشد و دسترسی آن به مرکز شهر، مراکز خرید و جاذبه های گردشگری مناسب می باشد. کارمندان فعال در این هتل به زبان های آلمانی،انگلیسی،فارسی،ترکی،فرانسه و روسی مسلط می باشند.

هتل لیبرتی لارا آنتالیا

هتل روبی پلاتینیوم آنتالیا

هتل 5 ستاره Rubi Platinum Spa واقع در شهر زیبای آلانیا دارای 402 اتاق استاندارد می باشد، این هتل واقع در محلی بنام Avsallar ، در 22 کیلومتری مرکز شهر آلانیا (55 کیلومتر تا فرودگاه قاضی پاشا ی آلانیا ) فاصله دارد . کارمندان فعال در این هتل به زبان های آلمانی ،انگلیسی ،فرانسوی ،روسی ،ترکی و اوکراینی مسلط می باشند.

هتل روبی پلاتینیوم آنتالیا

هتل نیروانا لاگن آنتالیا

هتل 5 ستاره Nirvana Lagoon واقع در منطقه کمر دارای 560 اتاق استاندارد می باشد که دسترسی مناسبی به دریای مدیترانه و کوهستان تائوروس دارد . کارمندان فعال در این هتل به زبان های آلمانی ،انگلیسی ،فرانسوی ،روسی و ترکی مسلط می باشند.

هتل نیروانا لاگن آنتالیا

هتل بلکونتی آنتالیا

هتل 5 ستاره Belconti Resort واقع در منطقه بلک دارای 596 اتاق استاندارد می باشد. که دسترسی مناسبی به جاذبه های گردشگری ، ساحل ، مراکز خرید و مرکز شهر دارد. کارمندان فعال در این هتل به زبان های روسی ، آلمان ، انگلیسی و ترکی مسلط می باشند.

هتل بلکونتی آنتالیا

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا

هتل 5 ستاره Ramada Resort Lara واقع در منطقه لارا دارای 396 اتاق استاندارد می باشد.ین هتل در دامنه کوهستان Taurus و در کنار جاذبه های مهم گردشگری و مکان های باستانی منطقه واقع شده است. این هتل تا مرکز شهر و فرودگاه فقط 15 دقیقه فاصله دارد و همین امر یک مزیت بزرگ برای آن به شمار می رود.

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : معرفی هتل های 5 ستاره uall آنتالیا و امکان خرید آنلاین تور, نویسنده : چلچراع راه سفر net-istanbul بازدید : 296 تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 19:25

هتل سپنتا مشهد

هتل 3 ستاره سپنتا واقع شده بین چهارراه شهدا و چهارراه خسروی می باشد. این هتل فعالینت خود را در سال 1394 در 4 طبقه و 32 واحد اقامتی آغاز نمود ، که واحدهای آن به ترتیب شامل 16 واحد دو تخته، 4 واحد سوئیت سه و چهار تخته، 10 واحد چهار تخته و 2 واحد سه تخته می‌باشد ، هتل سپنتا با امکانات رفاهی مناسب با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مهمانان تور مشهد می باشد.

هتل سپنتا مشهد

هتل رضویه مشهد

هتل 3 ستاره رضویه یکی از با سابقه‌ترین هتل‌های مشهد می باشد که با مساحتی حدود 9000 متر مربه در 14 طبقه و 92 اتاق در سال 1375 فعالیت خود را آغاز نمود. از مزایای این هتل مشرف بودن بعضی از اتاق ها به حرم امام رضا می باشد و از ویژگی های دیگرش نزدیکی آن به حرم و بازار امام رضا می باشد.  پرسنل این هتل در تلاش اند با ارائه خدماتی خوب به شما میهمانان گرامی اقامتی خوش را تجربه نمایید.

هتل رضویه مشهد

هتل خاتم مشهد

هتل 3 ستاره خاتم در خیابان امام رضا در نزدیکی حرم و بازار رضا واقع شده است ، هتل با طراحی مدرن قابلیت پذیرایی از 250 نفر را دارا می باشد . قیمت مناسب و موقعیت دسترسی آن از دلایل انتخاب این هتل از سوی میهمانان تور مشهد می باشد. کارمندان هتل افرادی مجرب و آموزش دیده می باشند که علاوه بر زبان فارسی به زبان انگلیسی هم مسلط می باشند.

 

هتل خاتم مشهد

هتل شیراز مشهد

هتل 3 ستاره شیراز در خیابان دانشگاه و در نزدیکی مراکز معروف خرید نظیر جنت و برج تجاری آلتون واقع گردیده است .این هتل در 4 طبقه و 77 واحد اقامتی در سال 1374 افتتاح گردیده است و در سال 1395 جهت ارتقا کیفیت خدمات بازسازی انجام داده است. کارمندان هتل به زبان انگلیسی مسلط می باشند و می توانند به مهمانان خارجی به راحتی سرویس بدهند.

هتل شیراز مشهد

هتل هفت آسمان مشهد

هتل 3 ستاره هفت آسمان از موجموعه اقامتی های تازه تاسیس می باشد که در تیر 93 با 8 طبفه و 40 واحد اقامتی فعالیت خود را آغاز نمود. این مجتمع در نزدیکی حرم امام رضا (ع) واقع شده است و کارمندان مشغول در آن افرادی مجرب و دوره دیده می باشند. امکانات هتل خوب و قیمت آن مناسب است ، دسترسی آسان به مناطق گردشگری و مراکز خرید از جمله مزایای آن می باشند.

هتل هفت آسمان مشهد

هتل قصر نیلی مشهد

هتل 3 ستاره قصر نیلی در سال 1392 مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت. این هتل به مساحت 800 متر مربع در چهار طبقه و زیر بنای 2500 متر مربع و فاصله‌ای کم تا حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(علیه السلام) واقع شده است و دارای 48 واحد اقامتی با امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانان و زائران گرامی می‌باشد. کارمندان هتل افرادی دوره دیده می باشند.

هتل قصر نیلی مشهد

 

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل های سه ستاره مشهد, نویسنده : چلچراع راه سفر net-istanbul بازدید : 297 تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 19:09

هتل آیرون باکو

هتل 4 ستاره Iron در شهر زیبا باکو واقع شده است و دارای 51 اتاق استاندارد می باشد. دسترسی آن به مراکز خرید،جاذبه های گردشگری و مرکز شهر آسان است. کارمندان فعال در آن به زبان های آذری،انگلیسی و روسی مسلط می باشند.

هتل آیرون باکو

هتل دزیره باکو

هتل 4 ستاره Desire واقع در شهر زیبای باکو دارای 52 اتاق استاندارد می باشد که دسترسی راحتی به مرکز خرید ، جاذبه های گردشگری و مرکز شهر دارد. کارمندان فعال در این هتل به زبان های انگلیسی،ترکی،آذری و روسی مسلط هستند.

هتل دزیره باکو

هتل سفیر این باکو

هتل 4 ستاره Sapphire Inn واقع در مرکز شهر دارای 89 اتاق استاندارد می باشد ، دسترسی آن به مرکز شهر ، مراکز خرید و جاذبه های گردشگری بسیار آسان می باشد. کارمندان فعال در این هتل به زبان های انگلیسی، ترکی ، روسی و آذربایجانی مسلط می باشند.

هتل سفیر این باکو

هتل شاه پالاس باکو

هتل 4 ستاره Shah Palace واقع در شهر باکو با معماری سنتی دارای 32 اتاق استاندارد می باشد که دسترسی آن به مرکز خرید ، جاذبه های گردشگری و مرکز شهر آسان می باشد. کارمندان فعال در این هتل به زبان های انگلیسی، روسی،ترکی و آذربایجانی مسلط می باشد.

هتل شاه پالاس باکو

هتل آمار گرند باکو

هتل 4 ستاره Ammar Grand واقع در شهر زیبای باکو دارای 47 اتاق استاندارد می باشد و دسترسی مناسبی به مراکز خرید ، جاذبه های گردشگری و مرکز شهر دارد. کارمندان فعال در این هتل به زبان های انگلیسی ، روسی ، ترکی و آذربایجانی مسلط می باشند.

هتل آمار گرند باکو

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : بهترین هتل های باکو از نظر مردم, نویسنده : چلچراع راه سفر net-istanbul بازدید : 318 تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 19:07

هتل رُیان قائم کیش

هتل 3 ستاره ریان واقع در بلوار ساحل دارای 100 اتاق استاندارد می باشد و دسترسی مناسبی به مراکز خرید ، مرکز جزیره و جاذبه های گردشگری دارد.کارمندان فعال در این هتل به زبان های انگلیسی و فارسی مسلط هستند.

هتل رُیان قائم کیش

هتل پانوراما کیش

هتل 5 ستاره پانوراما کیش دارای 276 اتاق استاندارد می باشد که دارای دسترسی مناسبی به مراکز خرید ، جاذبه های گردشگری و مرکز شهر دارد. این هتل فعالیت خود را در فروردین 1398 آغاز نمود و دارای 15 طبقه می باشد. کارمندان مجرب این هتل به زبان های انگلیسی ، روسی ، عربی آشنایی دارند.

هتل پانوراما کیش

هتل یاقوت کیش

هتل 5 ستاره یاقوت کیش دارای 460 اتاق استاندارد می باشد و دسترسی مناسبی به مرکز شهر ، مراکز خرید و جاذبه های گردشگری دارد. کارمندان فعال در این هتل تازه تاسیس به زبان های انگلیسی ، فارسی و عربی مسلط هستند.

هتل یاقوت کیش

هتل مریم کیش

هتل 4 ستاره مریم کیش واقع در میدان امیر کبیر در سال 1383 در زمینی به مساحت 7 هزار متر در 5 طبقه و 55 باب اتاق فعالیت خود را آغاز نمود. . از مزایای این مجموعه می‌توان به فاصله کم هتل تا ساحل و اسکله تفریحی کیش و همچنین مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید، پردیس 1 و 2، مرکز تجاری و هایپر مارکت ها اشاره کرد. هتل سورینت مریم اولین هتل در ایران است که از تکنولوژی کنترل هوشمند BMS  استفاده می کند . کارمندان هتل افرادی مجرب می باشند.

هتل مریم کیش

هتل لیلیوم کیش

معرفی : هتل 4 ستاره لیلیوم واقع در جزیره زیبای کیش دارای 154 اتاق استاندارد می باشد که دسترسی آن به ساحل ، مرکز جزیره ، مراکز خرید و جاذبه های گردشگری مناسب می باشد. کارمندان فعال در این هتل به زبان های انگلیسی و فارسی مسلط می باشند.

هتل لیلیوم کیش

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : بهترین هتل های کیش از نظر مسافران, نویسنده : چلچراع راه سفر net-istanbul بازدید : 309 تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 19:01

 

پودینی کوسه ماهی

معرفی : یکی از ماهی هایی که صیادان جنوب شکار می کنند، کوسه است. مردم محلی جنوب و جزیره قشم ، با کوسه، غذایی همچون پودینی درست می کنند. تقریباً در تمام رستوران ها و فست فود های جنوب، خوراک کوسه را پیدا می کنید. بعضی ها آن را ساندویچی سرو می کنند و بعضی ها با پلو سفارش می دهند.

پودینی کوسه ماهی

قیمه بوشهری

معرفی : شاید با شنیدن اسم قیمه فکر می کنید این غذا مثل قیمه های معمولی است اما اصلا این طور نیست. قیمه بوشهری، طعمی ترش و شور دارد و گوشت آن باید کاملا کوبیده و له شود. مواد اولیه این غذا سیب زمینی، رب، لپه، پیاز، لیمو عمانی، زعفران، دارچین و نمک است و معمولا به همراه شکر پلو که یکی از محبوب ترین غذاهای بوشهر است خورده می شود.

قیمه بوشهری

رشته پلو

معرفی : رشته پلو یکی از غذاهای سنتی ایرانی می باشد که در همه جای ایران از جمله جزیره زیبای قشم طرف دارهایی دارد. این غذای باستانی معمولا در شب های عید نوروز به دلیل آیین کهن ایرانیان طبخ می شود. تهیه این غذا بسیار ساده و کم هزینه است، فقط باید توجه داشته باشید که رشته پلویی علی رغم داشتن ترکیبات یکسان با رشته آش رشته فرق داشته و به خاطر سبوس بیشتر، رنگ تیره‌تری دارد.

رشته پلو

شکر پلو

معرفی : شکر پلو شیرازی یکی از انواع پلوی سنتی ایران است که بیشتر در مهمانی های بزرگ سرو می شود.“شکر پلو شیرازی” اغلب با گوشت مرغ، گوشت بره یا بدون گوشت درست می شود.

شکر پلو

نافله خوزستانی

معرفی : نافله یکی دیگر از چندین غذای سنتی و محلی خوزستانی ها می باشد. گوشت چرخ کرده و آرد نخودچی از مواد اصلی این غذای محلی بشمار می روند.

نافله خوزستانی

بورانی باقلا سبز

معرفی : یکی دیگه از غذاهای جنوب کشورمون که در شهر شوشتر دارای محبوبیت خاصی می باشد ، بورانی باقلا سبز است . که طرز تهیه ساده ای دارد و در مدت زمان کمی آماده می شود تا میل کنید و از طعم آن لذت ببرید.

بورانی باقلا سبز

سمبوسه

معرفی : سنبوسه خوراکی است که از خمیر پهن‌شده درست می‌شود به همین دلیل نوعی پایمحسوب می‌شود که میانش را با گوشت کوبیده و پیاز و ادویه پر کرده و در روغن برشته کرده باشند. از خوراکی‌های معروف ایرانی و بیشتر در جنوب و شرق ایران نظیر هرمزگان وخراسان وبلوچستان پخت‌شده و از آنجا به سایر مناطق برده شده‌است. در طبخ سنبوسه ازنان لواش، گوشت قرمز، سبزیجات معطر، سیب زمینی، فلفل قرمز، ادویه و برخی مواد دیگر که مرتبط با نوع سنبوسه است استفاده می‌شود. سنبوسه در ایران به عنوان خوراکی -و نه وعده غذائی- مصرف می‌شود. سنبوسه امروزه تقریباً یک غذای جهانی است و در همه کشورها کم و بیش وجود دارد و در رستوران‌های ایرانی و لبنانی یا افغانی در کشورهای خارجی معمولاً وجود دارد. سنبوسه ابتدا در قدیم یک غذای اصلی در خراسان بوده‌است اما در خراسان سنبوسه را پس از آماده کردن و گذاشتن مواد (کوبیده نخود-پیاز- سبزیجات و گوشت خورد شده) و با تا کردن لایه‌های خمیر روی همدیگر و فشردن، آن را در آب جوش می‌انداختند و آشی درست می‌شد که به آن آش جوش پره یا آش لشخک می‌گفتند اما امروزه به‌جای پختن سنبوسه (جوش پره) در آب، آن را در روغن سرخ می‌کنند و این شیوه امروزه در بیشتر نقاط جهان رایج شده‌است. اما در جنوب خراسان هنوز هم سنبوسه آب‌پز به عنوان یک آش خوشمزه در روستاها رایج آست. همان‌طور که در تاریخ بیهقی آمده این غذا از دوران بسیار قدیم در خراسان رایج بوده‌ است.

سمبوسه

فلافل

معرفی : فلافل یکی از محبوب ترین غذاهای نه فقط جنوب بلکه همه شهرهای ایران است. ماده اصلی این غذا نخود است و در آن خبری از گوشت نیست برای همین کسانی که تمایلی برای خوردن گوشت ندارند می توانند از این غذای مغذی و پروتئینی استفاده کنند. با اینکه این غذا بومی استان خوزستان است اما امروز در بیشتر شهرهای ایران از جمله قشم درست می شود. برای آماده کردن این غذا از موادی مثل نخود، روغن، فلفل قرمز، تخم مرغ، جعفری، ارد لپه و … استفاده می شود.

فلافل

امگشت

معرفی : در این غذا از ماهی کباب که بهترین نوع ماهی تن است، استفاده می شود. ماهی نمک سود و پاک شده و ابتدا در آب جوشانده می شود. سپس استخوان هایش را جدا می کنند و همراه پیاز، سیر و ادویه در روغن سرخ می شود. برای سرو، آن را لای پلو می دهند که ظاهرش مانند پلو مخلوط می شود. امگشت در میان عرب ها طبخ می شود.

امگشت

اوپیوزی

معرفی : اوپیوزی در واقع همان اشکنه است البته از نوع دزفولی که در بعضی از نقاط قشم هم طبخ می شود. این غذا زود آماده می شود و خیلی از خانواده های این استان اگر زمان کمی برای آشپزی داشته باشند فورا شروع به پخت این غذا می کنند و بعد از چند دقیقه غذایی داغ، مقوی و در عین حال خوشمزه را آماده می کنند. برای درست کردن اشکنه ی دزفولی از گردو، شکر، زردچوبه، رب انار، پیاز، تخم مرغ، نمک، فلفل، نان خشک استفاده می شود.

اوپیوزی

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : 10 مورد از خوشمزه ترین غذاهای محلی جنوب, نویسنده : چلچراع راه سفر net-istanbul بازدید : 289 تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 18:58

هتل خانه سبز

هتل 3 ستاره خانه سبز واقع در میدان توحید دارای 75 اتاق استاندارد می باشد. دسترسی آن به حرم مطهر ، مرکز شهر ، مراکز خرید و جاذبه های گردشگری آسان می باشد. کارمندان فعال در این هتل به زبان های فارسی،انگلیسی و عربی مسلط می باشند.

هتل خانه سبز

هتل قدس مشهد

هتل 2 ستاره قدس واقع در خیابان اندرزگو یکی از هتل های با قدمت مشهد می باشد. این هتل دارای 65 واحد اقامتی است و دسترسی مناسبی به جاذبه های گردشگری، مراکز خرید و مرکز شهر دارد. کارمندان فعال در این هتل به زبان های انگلیسی ، فارسی و عربی تسلط دارند.

هتل قدس مشهد

هتل کارن مشهد

هتل 2 ستاره کارن واقع در شهر مقدس مشهد دارای 65 اتاق استاندارد می باشد و دسترسی مناسبی به مراکز خرید ، جاذبه های گردشگری و مرکز خرید دارد. کارمندان این هتل افراد مجرب و دوره دیده می باشند که به صورت 24 ساعته به مهمانان تور مشهد جدمات رسانی می کنند.

هتل کارن مشهد

هتل بهارستان مشهد

هتل سه ستاره بهارستان واقع در خیابان امام خمینی دارای 39 اتاق و سوئیت استاندارد می باشد. هتل بهارستان در مرکز شهر مشهد قرار گرفته است، از اینرو برای افرادی که برای یک سفر کاری به مشهد می روند گزینه مناسبی خواهد بود. کارمندان فعال در این هتل به زبان های انگلیسی ، عربی و فارسی مسلط می باشند.

هتل بهارستان مشهد

هتل آپارتمان حریرستان مشهد

هتل آپارتمان تک ستاره حریرستان مشهد واقع در میدان طبرسی دارای 59 اتاق استاندارد می باشد ، که دسترسی آن به مراکز خرید ، حرم امام رضا (ع) ،مرکز شهر و جاذبه های گردشگری بسیار مناسب می باشد. از مزیت های این هتل دسترسی آسان به قطار شهری و خطوط بی آر تی جهت عزیمت به مراکز خرید و تفریحی می‌باشد.

هتل آپارتمان حریرستان مشهد

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : ارزانترین هتل های مشهد, نویسنده : چلچراع راه سفر net-istanbul بازدید : 274 تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 18:53

 

هتل فرن اکوتل هند

هتل 4 ستاره The Fe An Ecotel واقع در شهر جیپور دارای 85 اتاق استاندارد می باشد. دسترسی آن به مراکز خرید، جاذبه های گردشگری و مرکز شهر مناسب است. کارمندان فعال در این هتل به زبان های انگلیسی و هندی مسلط هستند.

هتل فرن اکوتل هند

هتل گرند هایت مومبای

هتل 5 ستاره Grand Hyatt Mumbai واقع در شهر زیبای بمبئی دارای 547 اتاق استاندارد می باشد که دسترسی راحتی به مرکز شهر ،مراکز خرید و جاذبه های گردشگری دارد.کارمندان فعال در این هتل به زبان های انگلیسی،هندی و مراتی مسلط هستند.

هتل گرند هایت مومبای

هتل ناگوا گرند هند

هتل 4 ستاره Nagoa Grande واقع در شهر گوا دارای 65 اتاق استاندارد می باشد و دسترسی مناسبی به مرکز شهر ، مراکز خرید و جاذبه های گردشگری دارد. کارمندان فعال در این هتل به زبان های انگلیسی و هندی مسلط هستند.

هتل ناگوا گرند هند

هتل هایت ریجنسی هند

هتل 5 ستاره Hyatt Regency Mumbai واقع در شهر بمبیی دارای 401 اتاق استاندارد می باشد که دسترسی آن به مراکز خرید جاذبه های گردشگری و مرکز شهر مناسب می باشد. کارمندان فعال در این هتل به زبان های هندی و انگلیسی مسلط می باشند.

هتل هایت ریجنسی هند

هتل سیداده هندوستان

هتل 5 ستاره Cidade De Goa واقع در شهر گوا دارای 205 اتاق استاندارد می باشد و دارای دسترسی مناسبی به مرکز شهر،مراکز خرید و جاذبه های گردشگری می باشد. کارمندان فعال در این هتل به زبان های انگلیسی و هندی تسلط دارند.

هتل سیداده هندوستان

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل های هند, نویسنده : چلچراع راه سفر net-istanbul بازدید : 210 تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 18:50

هتل یوناست روسیه

هتل 3 ستاره Yunost در شهر زیبای مسکو واقع شده است دسترسی آن به مراکز خرید، جاذبه های گردشگری و مرکز شهر به سهولت امکان پذیر است. کارمندان فعال در این هتل به زبان های انگلیسی و روسی مسلط می باشند.

هتل یوناست روسیه

هتل آکیان روسیه

هتل 3 ستاره Akyan واقع در شهر سن پترزبورگ دارای 128 اتاق استاندارد می باشد. که دسترسی مناسبی به مرکز خرید،جاذبه های گردشگری و مرکز شهر دارد. کارمندان فعال در این هتل به زبان های روسی و انگلیسی مسلط هستند.

هتل آکیان روسیه

هتل جواردیسکالا روسیه

هتل 2 ستاره Gvardeiskaya واقع در شهر کازن روسیه دارای 93 اتاق استاندارد می باشد. دسترسی آن به مراکز خرید ، جاذبه های گردشگری و مرکز شهر مناسب است.کارمندان فعال در این هتل به زبان های روسی و انگلیسی مسلط هستند.

هتل جواردیسکالا روسیه

هتل گلدن تولیپ رزا خوتور روسیه

هتل 4 ستاره Golden Tulip Rosa Khutor واقع در شهر سوچی دارای 162 اتاق استاندارد می باشد که دسترسی مناسبی به مرکز شهر، مراکز خرید و جاذبه های گردشگری دارد . کارمندان فعال در این هتل به زبان های انگلیسی، روسی و اسپانیش مسلط می باشند.

هتل گلدن تولیپ رزا خوتور روسیه

هتل وینترفل چستی پرودی روسیه

هتل 3 ستاره Winterfell Chistye Prudy واقع در شهر مسکو دارای 23 اتاق استاندارد می باشد که دسترسی آن به مراکز خرید مرکز شهر و جاذبه های گردشگری مناسب است. کارمندان فعال در این به زبان های انگلیسی و روسی مسلط می باشند.

هتل وینترفل چستی پرودی روسیه

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : بهترین هتل های روسیه از نظر مسافران, نویسنده : چلچراع راه سفر net-istanbul بازدید : 279 تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 18:48

فود کورت سیتی سنتر اصفهان

معرفی : این مجموعه دارای دو سالن بزرگ شامل کافی شاپ،رستوران ایرانی ،رستوران ایتالیایی، فست فود می باشد که که یکی در طبقه دوم، و دیگری بین سینماها و فضای بازی واقع شده است. بیشتر رستوران های این فوت کورت نامی بوده و دارای شعباتی در سراسر ایران می باشند.

فود کورت سیتی سنتر اصفهان

رستوران طهران اصفهان

معرفی : این رستوران دارای سه بخش سنتی ،کلاسیک و مخصوص است و شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، سنتی، انواع نوشیدنی‌ها، سالاد، میوه و بسیاری چیزهای دیگر را سفارش دهید. از دیگر ویژگی‌های خاص این رستوران می‌توان به وای‌فای (wi-fi)، اکس باکس 360 اشاره کرد. جالب است که مسئولان این رستوران برای جلوگیری از اصراف جریمه ایی 10 هزار تومانی برای دوستانی که غذای خود را اضافه میاورند گذاشته اند.

رستوران طهران اصفهان

سفره خانه جم نشین اصفهان

معرفی : محیطی زیبا و سنتی به همراه موسیقی زنده از جمله ویژگی های این سفره خانه سنتی می باشد و از دیگر ویژگهای رستوران جم نشین غذاهای عالی، فضای آرام و پرسنل خونگرم  آن است ،در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی نظیر کباب و خورشت سرو می‌ شود. رستوران مذکور به‌شیوه‌ ی کاملا سنتی طراحی و تزئین شده است و گردشگران تور اصفهان می‌ توانند در محیطی سنتی غذای خود را نوش جان کنند. درضمن قیمت غذاها با توجه به کیفیت بالایی که دارند بسیار مقرون‌ به‌ صرفه است. این رستوران حدود 180 نفر ظرفیت دارد و برای قرارهای دو نفره، مراسم‌های خانوادگی و قرارهای کاری مناسب به‌نظر می‌رسد. از امکانات این رستوران می‌توان به پارکینگ، دستگاه پوز، پیک رایگان و غیره اشاره کرد.

رستوران جم نشین اصفهان

رستوران جارچی باشی اصفهان

معرفی : ساختمان این رستوران که پیش از این حمامی تاریخی بوده، قدمتی برابر با دوره صفوی داشته و معماری آن همچنان اصیل و سنتی است. در میان این رستوران فواره ها، حوضچه ها و طاق های زیبایی وجود داشته و زیبایی منحصر به فردی به این رستوران بخشیده است.رستوران جارچی باشی تا سال 1382 همچنان به عنوان یک حمام مورد استفاده قرار می گرفته و در سال 1390 پس از بازسازی 8 ساله، به عنوان یک رستوران، فعالیت خود را مجدد از سر گرفته است. از مزایای ویژه این رستوران نزدیکیش به اماکن دیدنی اصفهان، نظیر میدان نقش جهان می باشد

رستوران جارچی باشی اصفهان

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : چلچراع راه سفر net-istanbul بازدید : 222 تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 18:46

هتل کاج استانبول

هتل 4 ستاره kaj در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است.دسترسی آن به مراکز خرید جاذبه های گردشگری و مرکز شهر آسان می باشد . کارمندان فعال در این هتل به زبان ها انگلیسی، آلمانی، سوئدی، هلند مسلط می باشند.

هتل کاج استانبول

هتل کامبالی پلازا استانبول

هتل 3 ستاره Cumbali Plaza واقع در Dolapdere دارای 46 اتاق استاندارد می باشد، دسترسی آن به مراکز خرید جاذبه های گردشگری و مرکز شهر مناسب می باشد.کارمندان فعال در این هتل به زبان های عربی ،انگلیسی،روسی و ترکی مسلط  می باشند.

هتل کامبالی پلازا استانبول

هتل اوسن استانبول

هتل 4 ستاره  Evsen واقع در شهر استانبول دارای 24 اتاق استاندارد می باشد دسترسی آن به مرکز خرید ، جاذبه های گردشگری و مرکز شهر بسیار آسان می باشد. کارمندان فعال در این هتل به زبان های انگلیسی،ترکی،فرانسه،اسپانیش و روسی مسلط می باشند.

هتل اوسن استانبول

هتل بر استانبول

هتل 4 ستاره Berr در نزدیکی مسجد فاتح استانبول واقع شده است که دارای 106 اتاق استاندارد می باشد. دسترسی آن به مراکز خرید جاذبه های گردشگری و مرکز شهر مناسب می باشد.کارمندان فعال در این هتل به زبان های انگلیسی و ترکی مسلط می باشند.

هتل بر استانبول

هتل اکینسی رزیدنس استانبول

هتل 4 ستاره Ekinci Residence واقع در منطقه پندیک دارای 52 اتاق استاندارد می باشد که دسترسی آن به مرکز شهر ، مراکز خرید و جاذبه های گردشگری مناسب است. کارمندان فعال در این هتل به زبان های عربی ، آلمانی، انگلیسی و ترکی مسلط می باشند.

هتل اکینسی رزیدنس استانبول

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : چلچراع راه سفر net-istanbul بازدید : 194 تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 18:44

هتل گلدن تولیپ رزا خوتور روسیه

هتل 4 ستاره Golden Tulip Rosa Khutor واقع در شهر سوچی دارای 162 اتاق استاندارد می باشد که دسترسی مناسبی به مرکز شهر، مراکز خرید و جاذبه های گردشگری دارد . کارمندان فعال در این هتل به زبان های انگلیسی، روسی و اسپانیش مسلط می باشند.

هتل گلدن تولیپ رزا خوتور روسیه

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ، مینی بار ، حمام ، سیستم تهویه هوا ، سیستم گرمایش و سرمایش ، لوازم بهداشتی ، کتری برقی همراه با چای و قهوه ، اتو و میز اتو ، سرویس بهداشتی ، دمپایی ، کمد لباس ، آباژور ، دراور ، تلویزیون ، اینترنت ، تلفن، سشوار

هتل گلدن تولیپ رزا خوتور روسیه

امکانات هتل شامل : لابی ، خدمات کرایه تاکسی ، خدمات تهیه بلیط ، پارکینگ با پرداخت هزینه ، لاندری و خشک شویی ،شاتل فرودگاهی رایگان ، شاتل گشت شهری همراه با هزینه ، صندوق امانات ، اینترنت همراه با هزینه ، پذیرش 24 ساعته ، میز تور ، مرکز خرید ، خدمات فکس و کپی، خدمات آشپزخانه ، سالن جلسه ، سان ورزش ، استخر ، خدمات اسپا ، سونا 

هتل گلدن تولیپ رزا خوتور روسیه

رستوران هتل گلدن تولیپ رزا خوتور : رستوران هتل صبحانه را به صورت سلف برای مهمانان تور روسیه نوروز 99 سرو می کند و دارای منویی از غذاهای محلی برای شما عزیزان می باشد.

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا اسکی توچال روزا خوتور : 0.2 کیلومتر

فاصله هتل تا تیرول : 0.3 کیلومتر 

فاصله هتل تا آسانسور Strela Ski : حدود 0.3 کیلومتر

فاصله هتل تا آسانسور اسکی المپیا : 0.4 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز مردم شناسی فرهنگ مویا روسیا : 0.9 کیلومتر

فاصله هتل تا آسانسور اسکی گازپروم : 1.7 کیلومتر

فاصله هتل تا بلند کردن : 1.8 کیلومتر

فاصله هتل تا آسانسور تندرا اسکی : 2.4 کیلومتر

فاصله هتل تا کاروسل-1 : 2.5 کیلومتر

فاصله هتل تا کاروسل -11 : 2.5 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آدلر-سوچی : 37.7 کیلومتر

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل گلدن تولیپ رزا خوتور روسیه, نویسنده : چلچراع راه سفر net-istanbul بازدید : 215 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 13:24

هتل اکینسی رزیدنس استانبول

هتل 4 ستاره Ekinci Residence واقع در منطقه پندیک دارای 52 اتاق استاندارد می باشد که دسترسی آن به مرکز شهر ، مراکز خرید و جاذبه های گردشگری مناسب است. کارمندان فعال در این هتل به زبان های عربی ، آلمانی، انگلیسی و ترکی مسلط می باشند. 

هتل اکینسی رزیدنس استانبول

موقعیت جغرافیایی هتل : روم سرویس،یخچال،رخت آویز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلویزیون در اتاق،نوع قفل درب اتاق، پاورسوئیچ،کمد لباس،مبلمان، تلفن در اتاق،سیستم تهویه مطبوع دراتاق، اینترنت در اتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،دراور،حمام ،سشوار ، آباژور،لوازم بهداشتی، امکان پخت و پز، سیستم گرمایش و سرمایش،میزتحریر، دمپایی، چای و قهوه ساز

هتل اکینسی رزیدنس استانبول

امکانات هتل شامل : سالن ورزش ، خدمات اسپا ، اتاق اکسیژن ، اتاق چمدان ،حمام ترکی ،ترانسفر فرودگاهی با هزینه ، گشت شهری با هزینه ،خدمات رزرو بلیط ، صرافی ،پذیرش 24 ساعته ،خدمات شاتل ، سیستم تهویه ،دستگاه وندینگ (تنقلات)،دستگاه وندینگ (نوشیدنی)،اتاق های ضد صدا،روزنامه ها،روم سرویس،لاندری ،دستگاه واکس ، سالن ورزش ، تراس ، کافه

هتل اکینسی رزیدنس استانبول

رستوران هتل اکینسی رزیدنس : رستوران این هتل هم مانند سایر هتل ها صبحانه را برای مهمانان تور استانبول نوروز 99 به صورت بوفه سرو می کند ولی برای وعده های دیگر شما می توانید از منوی متنوع آن که شامل انواع غذاهای بین المللی و ترکی می باشد استفاده نمایید.

 

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل اکینسی رزیدنس استانبول, نویسنده : چلچراع راه سفر net-istanbul بازدید : 238 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 13:07

آبشار شوی

آبشار شِوی (shevi) بزرگ‌ترین آبشار طبیعی خاورمیانه و یکی از زیباترین آبشارهای ایران است.  این آبشار در کوه های بی نظیر زاگرس در روستایی به نام شِوی واقع شده که از توابع دزفول در استان خوزستان می باشد . در ادامه برای دریافت اطلاعات بیشتر با مجله همگردی تور کیش خرداد 98 همراه شوید.

آبشار شوی

آبشار شوی، پس از بیرون آمدن از غار، از گردنه‌ای بلند به پایین سرازیر می‌شود. ارتفاع آبشار 100 متر و عرض آن 40 متر است. آب آن پس از عبور از کوه‌ها و دره‌ها، به رود دز و نهایتاً به دریاچه سد دزِ در استان خوزستانمی‌ریزد. پوشش گیاهی اطراف این آبشار، از درختانی مانند بید، انجیر، مو،زبان‌گنجشگ، افرا، کیکم و بلوط تشکیل شده‌است. در زیر آبشار و بر روی دیواره‌های آن گیاه سیاه‌وشان و سایر گیاهان آب‌دوست روییده‌است. در نزدیکی این آبشار، آبشار بزرگ دیگری وجود دارد که گاه از آن به آبشار دوم شوی یاد می‌شود.

برای رسیدن به این منطقه دو مسیر متداول است. اولی که از گذشته مسیر اصلی بوده و شروع آن ایستگاه راه آهن تله زنگ است که از طریق قطارهای محلی دورود- اندیمشک یا قطار درجه 2 تهران اهواز می توان به آن رسید. ولیکن فقط از ایستگاه تا آبشار شوی پیمایش طولانی 10 کیلومتری در انتظار گردشگران است و برای دیدن دو آبشار بالادست می بایست 2 کیلومتر دیگر طی کرد. با توجه به ساعت نامناسب توقف قطار در ایستگاه برای رفت و برگشت و همچنین مسیر طولانی پیمایش و شیب مسیر معمولاً این سفر بیش از 1 روز به طول می انجامد.

اما مسیر دوم از طریق جاده عشایری است که از سمت دزفول تا بالادست دره می آید و می توان تا 2.5 کیلومتری آبشار شوی را با خودرو طی کرده و با یک پیمایش کوتاه 1 تا 1.5 ساعته لذت بخش از پای ماشین تا آبشار شوی در دره و جنگل بلوط از تمام آبشار های منطقه بازدید کرد.


کویر ریگ جن

ریگ جن منطقه‌ای کویری و دارای تپه‌های ماسه‌ای (تلماسه) در کویر مرکزی ایران است. این منطقه در جنوب سمنان، شرق دریاچه نمک، شمال انارک و غرب جندق قرار دارد.این منطقه به دلیل وسعت زیاد و نداشتن چشمه یا چاه آب در گذشته محل عبور کاروان‌ها نبوده و فقط در سال‌های اخیر چند گروه به آن منطقه رفته‌اند. در ادامه برای دریافت اطلاعات بیشتر با مجله همگردی تور کیش اردیبهشت 98 همراه شوید.

کویر ریگ جن

کویر ریگ جن همان منطقه ی شگفت انگیز و ترسناکی در ایران است که تا حالا اتفاق های بی جواب زیادی در آن افتاده است و  موجودات زنده ی زیادی را به کام مرگ فرستاده است. با این حال هنوز هم مورد علاقه ی گردشگران ماجراجوی زیادی است. 

این کویر با وسعتی برابر 3800 کیلومتر مربع، در غرب دشت کویر قرار گرفته است و منطقه ای پر از تپه های ماسه ای در کویر مرکزی ایران است.

کویر ریگ جن

در سال 1900 سون هدین، کویرنورد سوئدی از حاشیه غربی و جنوبی ریگ جن عبور کرد. او بعدها در کتاب کویرهای ایران به طور مفصل درباره ریگ جن نوشت. در سال 1930 آلفونس گابریل از جنوب ریگ جن گذشت. از 1376 تا کنون گروه‌ هایی از کویر پیمایان با خودروهای بیابانی و حتی پیاده به نقاط مختلف ریگ جن سفر کرده اند. 

به کویر ریگ جن، مثلث برمودای ایران هم می گویند. یکی از بدترین اتفاقاتی که مخصوصا برای گردشگران ناوارد می تواند بیفتد، فرو رفتن در گل و لای است که به راحتی انسان را می کشد. به همین دلیل تا چندین سال هیچ کس جرات نمی کرد به این کویر سفر کند و راز آن را کشف کند. 

برای رسیدن به این کویر اسرارآمیز باید ابتدا خودتان را به شهرستان گرمسار و پارک ملی دشت کویر برسانید و از آنجا به جاده سنگ فرش ملک آباد رفته و به سمت کویر بروید. پیشنهاد می کنیم اگر دلتان برای دلهره و ترس تنگ شده و می خواهید به ریگ جن بروید حتما از جیپ های سبک استفاده کنید و کاملا مجهز باشید. هر لحظه ممکن است در این کویر گم شوید و بنابراین آب، غذا، وسایل لازم تا حداقل 20 روز را هراهتان ببرید و نقشه را هم در سفر به این منطقه ی خطرناک فراموش نکنید.


دریاچه گهر

دریاچه ای زیبا در میان رشته کوه های اشترانکوه و ارتفاعات زاگرس در استان لرستان واقع شده است.دریاچه گهر دورود به نگین منطقه اشترانکوه شهرت دارد. در سال های اخیر تنش هایی برای مالکیت این دریاچه از سوی شهرهای اطراف این دریاچه صورت گرفت که از طرف فرمانداری شهر دورود و شهرداری دورود ، طرح دعوی شد و به وزارت کشور ارسال شد. وزارت کشور در پاسخ به طرح دعوی،نامه ای به همراه نقشه و موقعیت جغرافیایی دریاچه گهر دورود را به فرمانداری ها و شهرداری های هم جوار شهر دورود با یادآوری این مطلب که این دریاچه به طور کامل در حوزه سرزمینی شهرستان دورود قرار دارد ارسال کرد . در ادامه برای دریافت اطلاعات بیشتر با مجله همگردی تور کیش فروردین 98 همراه شوید.

دریاچه گهر

گهر از دو بخش تشکیل شده است که شامل گهر بزرگ (کله گهر) و گهر کوچک (کره گهر) می‌ شود. گهر بزرگ حدود 1700 طول، بین 400 تا 800 متر (حدود 85 هکتار وسعت) است و عمق آن در ژرف‌ترین نقطه به 30 متر هم می‌ رسد.

این دریاچه، آبی شفاف و کریستالی دارد به شکلی که در نقاط کم عمق (4 متر) می‌ توان ماهیان دریاچه را به راحتی مشاهده کرد. خود دریاچه بزرگ به دو بخش ساحلی ماسه‌ ای و صخره‌ ای تقسیم می‌ شود. بخش‌ های ساحلی در غرب و شرق دریاچه قرار دارند که برای شنا کردن مناسب هستند.

آب دریاچه بزرگ به وسیله‌ ی چشمه‌ های کوهستانی تامین می‌شود. سرچشمه‌ ی آب دریاچه‌ ی کوچک نیز از رودخانه‌ ی تاپله نشات می‌گیرد. دریاچه آب شیرین و دائمی گهر در سمت غربی رشته اشترانکوه و در جنوب تنگه تاپاله و گردنه پنبه کال و جناح شمال شرقی کوه سرسبز، در یک منطقه عمومی حفاظت شده واقع شده‌ اند.

ارتفاع این منطقه از سطح دریا 2360 متر است. زمین شناسان احتمال می‌دهند که دریاچه گهر بر اثر وقوع یک زمین لرزه عظیم به وجود آمده‌اند چرا که بر روی گسل اصلی زاگرس قرار دارند.

یکی از ویژگی‌های طبیعت اطراف دریاچه، پوششی از درختان بلوط، بید، بادام، پسته وحشی، گلابی وحشی، چنار، نارون، بلوط مازو، گردو، انجیر، زبان گنجشک، سیب، زالزالک، ارژن، کنار کهور، انار، گز و موی وحشی در ترکیب با گل‌های لاله واژگون، شقایق، زنبق، لاله وحشی تاج خروسی و اختر است که دریاچه بخشی از زیبایی خود را مدیون همین پوشش گیاهی است.

دریاچه گهر

دریاچهٔ گهر زیستگاه مناسبی برای آبزیان و دیگر حیوانات وحشی است. منطقه حفاظت شده اشترانکوه با حیات وحش متنوع شامل حیواناتی است از قبیل بز، قوچ، آهو، کل، پلنگ، گرگ، گراز، خرس قهوه‌ای، کفتار، روباه، شغال، خرگوش و انواع پرندگان مانند عقاب، کبک،شاهین، تیهو و آبزیان مانند مارماهی، لاک‌پشت، قورباغه و ماهی قزل آلای رنگین کمان و خال قرمز در این دریاچه زیست می‌کنند.

بد نیست بدانید یکی از زیباترین دشت‌های لاله‌ی واژگون دنیا، در روستای گشان در دامنه‌ی قالی کوه الیگودرز واقع شده است.

اغلب اروپائیان و سیاحان این دریاچه را به نام دریاچه ایران می‌شناسند که این شناخت حاصل معرفی یک زن انگلیسی به نام ایزابلالوسی بیشوپ است که در سال 1890 میلادی توانست مدت 3 ماه در این منطقه تحقیق کرده و هزار کیلومتر راهپیمایی کند ولی با توجه به اسناد معتبر تاریخی اولین کسی که موفق به کشف دریاچه گهر شد یک زمین‌شناس اتریشی به نام آ-رودلر بود که در سال 1888 میلادی موفق شد نام خود را به عنوان کاشف دریاچه گهر در تاریخ ماندگار کند. وی در هنگام کشف این دریاچه از ارتفاعات اشترانکوه در دورود حرکت کرده بود. اولین و قدیمی‌ ترین تصویر مستند تهیه شده از این دریاچه نیز در سال 1891 میلادی گرفته شده‌ است که به یک سیاح فرانسوی به نام ژان ژاک دومرگان تعلق دارد.


تنگ بستانک

تنگ بستانک نام منطقه‌ای خوش آب و هوا و سرسبز در شهرستان مرودشت و در بخش کامفیروز می باشد که که اکنون به بهشت گم شده شهرت یافته است ، اگر اطلاعات بیشتری درباره تنگ بستانک می خواهید با مجله همگردی تور کیش بهار 98 همراه شوید.

تنگ بستانک

منطقه حفاظت شده تنگ بستانک با مساحت 15324 هکتار در شمال غربی استان فارس و در فاصله 120 کیلومتری شهر شیرازودرفاصله 100 کیلومتری شهرمرودشت در بخش کامفیروز از توابع شهرستان مرودشت واقع گردیده است.

این منطقه دارای محیطی قالبا کوهستانی به همراه پوشش جنگلی بوده که تابستان‌های خشک و زمستان‌هایی سرد را دارا می باشد. بستر سنگی دره محل مناسبی را برای رویش درختانی چون چنار و گردو و گیاهان سایه پسند فراهم آورده است. این گیاهان باعث شده‌اند تا به سختی بتوان ردی از نور مستقیم خورشید در کف دره پیدا کرد که البته در فصول گرما نکته‌ای مثبت به شمار می‌رود.

تنگ بستانک

تا پیش از دهه‌ 60 ، تنها اهالی منطقه از آب زیاد و زیبایی‌های این منطقه استفاده می‌کردند و کمتر کسی از وجود آن با خبر بود، ولی زمان که گذشت، پای گروه‌های طبیعت‌گردی و کوه‌نوردی، به تنگ بستانک باز شد و این منطقه بر سر زبان‌ها افتاد.این محدوده‌ حفاظت‌شده 15 هزار و 324 هکتار مساحت دارد و ارتفاع آن از سطح دریا 1700 تا 3700 متر است.

پوشش گیاهی این منقطه متشکل از بلوط ،بنه، ارس، بادام کوهی، زالزالک، دافنه، کیکم، تنگرس، ارژن، بو مادران، درمنه، اویش، دنایی و اویش شیرازی می شود و جانورانی نظیر خرس قهوه ای، کفتار، رودک، راسو، گربه وحشی، بز، و پازن، خارپشت ایر انی، سنجاب ایرانی،هامستر دم دراز، خرگوش، روباه، شغال و گراز، کبوتر جنگلی، کبک و انواع پرندگان شکاری در آن وجود دارد.

بهترین فصل برای رفتن به این منطقه بهار میباشد و از ویژگی های خوب آن می توان به وجود جاده مشترک با تنگ گمبیل، روستاهای ساران و کهکرون، ارتباط جاده ای با تخت‌ جمشید، نقش رستم و پاسارگارد اشاره نمود.

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : زیبایی های ایران, نویسنده : چلچراع راه سفر net-istanbul بازدید : 201 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 14:20

هتل جوورا دبی

هتل 4 ستاره Gevora واقع در منطقه شیخ زائد معروف به بلند ترین برج جهان می باشد . این هتل دارای 528 اتاق شیک و مدرن می باشد که شامل 3 دسته اتاق های دلوکس ( 46 متر ) ، دلوکس یک اتاق خوابه ( 62 متر ) و سوییت دو اتاق خوابی ( 85 متر ) می شوند. این هتل دارای چشم اندازی پانورامیک از شهر است. دسترسی آن به تمام نقاط شهر و ساحل دریا بسیار آسان می باشد. این هتل هم امکانات برای تفریح دارد هم برای بیزینس و جلسه های رسمی مناسب می باشد. کارمندان آن به زبان های عربی ،آلمانی،انگلیسی ،هندی ،روسی مسلط می باشند.

هتل جوورا دبی

امکانات اتاق های هتل شامل : صبحانه، کمد لباس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی،تلویزیون در اتاق،نوع قفل درب اتاق،یخچال، تلفن در اتاق،پاورسوئیچ،تلویزیون،سیستم تهویه مطبوع دراتاق، اینترنت در اتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ، مبلمان،حمام ، دراور، لوازم بهداشتی، سیستم اطفاء حریق دراتاق، سیستم گرمایش و سرمایش،رخت آویز،دمپایی ، حمام ، سشوار 

هتل جوورا دبی

امکانات هتل شامل :  لابی ، میز تور ، خدمات رزرو بلیط ، اتاق سیگار ، لاندری و خشکشویی ، ترانسفر (با هزینه اضافه) ،فاکس ،فتوکپی، مرکز تجاری، امکانات برگزاری قرار ملاقات،امکانات باربیکیو، تراس،تراس رو به آفتاب، استخر روباز،مرکز تناسب اندام ،سونا ، اتاق بازی ، سالن ورزش ، ترانسفر فرودگاهای ، گشت شهری ، سالن کنفرانس ، خدمات 24 ساعته ، کافه ،فروشگاه نان

هتل جوورا دبی

رستوران هتل جوورا دبی : آشپزخانه جوورا در طول روز انواع غذاها و شیرینیجات را تهیه می کند ، Gevora Kitchen همچنین بلندترین رستوران شهر است که در پشت بام این هتل واقع شده است و مهمانان تور دبی خرداد 98 می توانند با سرو غذا در آن تجربه ایی بی نظیر داشته باشند.

هتل جوورا دبی

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا ایستگاه مرکز تجارت جهانی : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه متروی Al Jafiliya : حدود 7 کیلومتر

فاصله هتل تا درخشش دبی باغ : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا زابیل پارک : 1.1 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک دینو : 1.2 کیلومتر

فاصله هتل تا باشگاه شبانه روزی : 1.3 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار بلوار : 1.4 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه متروی برجهای امارات : 1.6 کیلومتر

فاصله هتل تا اسکی دبی : 18 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه دبی : 7.4 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه شارجه : 25.5 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی المکتوم : 39 کیلومتر


هتل جمیرا زعبیل سرای دبی

هتل 5 ستاره Jumeirah Zabeel Saray در قسمت غربی جمیرا پالم واقع شده است و نمایی زیبایی از خلیج زیبای فارس دارد . هتل دارای 442 اتاق استاندارد می باشد . دسترسی هتل به جاذبه های گردشگری ، مراکز خرید و مراکز شهر بسیار آسان است . کارمندان این هتل به زبان های عربی،  آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، هندی، مجارستانی، اندونزیایی، ایتالیایی،پرتغالی، روسی، فیلیپینی، ترکی، ویتنامی ، چینی مسلط می باشند.

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی

امکانات اتاق های هتل شامل : صبحانه، کمد لباس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی،تلویزیون در اتاق،نوع قفل درب اتاق،یخچال، تلفن در اتاق،پاورسوئیچ،تلویزیون،سیستم تهویه مطبوع دراتاق، اینترنت در اتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ، مبلمان،حمام ، دراور، لوازم بهداشتی، سیستم اطفاء حریق دراتاق، سیستم گرمایش و سرمایش،رخت آویز،دمپایی ، حمام ، سشوار 

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی

امکانات هتل شامل : لابی ، میز تور ، خدمات رزرو بلیط ، اتاق سیگار ، لاندری و خشکشویی ، ترانسفر (با هزینه اضافه) ،فاکس ،فتوکپی، مرکز تجاری، امکانات برگزاری قرار ملاقات،امکانات باربیکیو، تراس،تراس رو به آفتاب، استخر روباز،مرکز تناسب اندام ،سونا ، اتاق بازی ، سالن ورزش ، ترانسفر فرودگاهای ، گشت شهری ، سالن کنفرانس ، خدمات 24 ساعته ، زمین گلف

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی

رستوران هتل جمیرا زعبیل سرای : در این هتل 10 رستوران وجود دارد که در آنها انواع غذاهای ترکی ، ایتالیایی و سایر غذاهای بین المللی برای مهمانان تور دبی اردیبهشت 98 سرو می کند.

تور دبی

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا Skydive دبی : 1.5 کیلومتر

فاصله هتل تا ساحل میدان : 2.2 کیلومتر

فاصله هتل تا باشگاه دریایی دبی : 2.2 کیلومتر

فاصله هتل تا پیاده روی در JBR : حدود 2.4 کیلومتر 

فاصله هتل تا ایستگاه تراموا مینه سعیدی : 2.6 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی المکتوم : 23 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه دبی : 29 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه شارجه : 47 کیلومتر

فاصله هتل تا Aquaventure Waterpark : حدود 4 کیلومتر

فاصله هتل تا باشگاه گلف مونتگومری دبی : 5.2 کیلومتر

فاصله هتل تا برج برج العرب : 7.9 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز خرید شهر : 18 کیلومتر

فاصله هتل تا برج خلیفه : 18 کیلومتر


هتل میلینیوم پلازا دبی

هتل 5 ستاره Millennium Plaza Dubai دارای 398 اتاق استاندارد می باشد . دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری ، مرکز شهر ، ساحل خلیج فارس و مراکز شهر از جمله مزایای آن به شمار می رود. کارمندان هتل با زبان های عربی، انگلیسی ،فرانسوی ،هندی ،روسی ،فیلیپینی ،اردو به صورت 24 ساعته به مهمانان تور دبی فروردین 98 خدمات رسانی می کنند.

هتل میلینیوم پلازا دبی

امکانات اتاق های هتل شامل : صبحانه، کمد لباس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی،تلویزیون در اتاق،نوع قفل درب اتاق،یخچال، تلفن در اتاق،پاورسوئیچ،تلویزیون،سیستم تهویه مطبوع دراتاق، اینترنت در اتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ، مبلمان،حمام ، دراور، لوازم بهداشتی، سیستم اطفاء حریق دراتاق، سیستم گرمایش و سرمایش،رخت آویز،دمپایی ، حمام ، سشوار 

هتل میلینیوم پلازا دبی

امکانات هتل شامل : لابی ، میز تور ، خدمات رزرو بلیط ، اتاق سیگار ، لاندری و خشکشویی ، ترانسفر (با هزینه اضافه) ،فاکس ،فتوکپی، مرکز تجاری، امکانات برگزاری قرار ملاقات،امکانات باربیکیو، تراس،تراس رو به آفتاب، استخر روباز،مرکز تناسب اندام ،سونا ، اتاق بازی ، سالن ورزش ، ترانسفر فرودگاهای ، گشت شهری ، سالن کنفرانس ، خدمات 24 ساعته ، زمین گلف

هتل میلینیوم پلازا دبی

رستوران هتل میلینیوم پلازا : رستوران اینفینیتی پول لاونج (Infinity Pool Lounge) در کنار استخر قرار گرفته و میان وعده سرو می کند.رستوران مترو (Metro)برای تمام وعده ها می توانید از این رستوران استفاده کنید. در اینجا منوی کودکان نیز وجود دارد.

هتل میلینیوم پلازا دبی

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا ایستگاه متروی برجهای امارات : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا باشگاه شبانه روزی : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار بلوار : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مرکزی مالی : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مرکز تجارت جهانی : 1.1 کیلومتر

فاصله هتل تا دانشگاه کانادایی دبی : 1.3 کیلومتر

فاصله هتل تا روکسی سینما شهر پیاده روی : 1.9 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران زارووب : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه دبی : 8.7 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه شارجه : 26 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی المکتوم : 37 کیلومتر


هتل شرایتون دبی مال آو دبی

هتل 5 ستاره Sheraton Mal Emirates hotel به طور مستقیم به مرکز خرید امارات دسترسی دارد. این هتل دارای 481 اتاق استاندارد می باشد . دسترسی آسان آن به جاذبه های گردشگری ، مرکز شهر و مراکز خرید از جمله مزایای آن به شمار می رود . تمامی اتاق های هتل شرایتون دبی مال دارای نما به سوی شهر و آسمان خراش های آن می باشند. کارمندان این هتل به زبان های عربی، آلمانی،انگلیسی ،اسپانیایی ،فرانسوی، ایرلندی ، هندی ،اندونزیایی ،ایتالیایی ،هلندی ، پرتغالی ، رومانیایی ، روسی ، فیلیپینی،  اوکراین،چینی مسلط می باشند.

هتل شرایتون دبی مال آو دبی

امکانات اتاق های هتل شامل : صبحانه، کمد لباس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی،تلویزیون در اتاق،نوع قفل درب اتاق،یخچال، تلفن در اتاق،پاورسوئیچ،تلویزیون،سیستم تهویه مطبوع دراتاق، اینترنت در اتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ، مبلمان،حمام ، دراور، لوازم بهداشتی، سیستم اطفاء حریق دراتاق، سیستم گرمایش و سرمایش،رخت آویز،دمپایی ، حمام ، سشوار 

هتل شرایتون دبی مال آو دبی

امکانات هتل دارای :  لابی ، میز تور ، خدمات رزرو بلیط ، اتاق سیگار ، لاندری و خشکشویی ، ترانسفر (با هزینه اضافه) ،فاکس ،فتوکپی، مرکز تجاری، امکانات برگزاری قرار ملاقات،امکانات باربیکیو، تراس،تراس رو به آفتاب، استخر روباز،مرکز تناسب اندام ،سونا ، اتاق بازی ، سالن ورزش ، ترانسفر فرودگاهای ، گشت شهری ، سالن کنفرانس ، خدمات 24 ساعته ، زمین گلف

هتل شرایتون دبی مال آو دبی

هتل شرایتون دبی مال آو دبی

رستوران هتل شرایتون دبی مال آو : رستوران هتل صبحانه را برای مهمانان تور دبی بهار 98 به صورت بوفه سرو می کند و دارای منوی متنوعی برای شما می باشد.

هتل شرایتون دبی مال آو دبی

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا مرکز ایستگاه متروی امارات : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز تئاتر و هنرهای دبی : 4 کیلومتر 

فاصله هتل تا بازار امارات : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا دوبی اسکی : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا دایاک HQ : حدود 7 کیلومتر

فاصله هتل تا اولین ایستگاه مترو بانک ابوظبی : 9 کیلومتر

فاصله هتل تا طلا و الماس پارک : 1.1 کیلومتر

فاصله هتل تا آکادمی پلیس دبی : 1.2 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مترو دانشکده شارفت : 1.3 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک آل بارشا پارک : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا خلیج فارس : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا رودخانه دبی کریک : 20 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه دبی : 21 کیلومتر 

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی المکتوم : 25 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه شارجه : 39 کیلومتر


هتل آدرس مال دبی

هتل 5 ستاره Adress Mall در مجاورت برج الخلیفه قرار دارد و از هتل های جذاب و شیک است که در آن ترکیب جذابی از سنت و مدرنیته با زیبایی هر چه تمام تر طراحی شده است. هتل دارای 244 اتاق استاندارد می باشد ، دسترسی آسان آن به مرکز شهر ، جاذبه های گردشگری و مراکز خرید از جمله مزایای هتل نزد مسافران است. کارمندان مجرب هتل هریک به زبان های عربی،انگلیسی،فرانسوی،هندی ،روسی،فیلیپینی و چینی مسلط هستند.

هتل آدرس مال دبی

امکانات اتاق های هتل شامل : صبحانه، کمد لباس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی،تلویزیون در اتاق،نوع قفل درب اتاق،یخچال، تلفن در اتاق،پاورسوئیچ،تلویزیون،سیستم تهویه مطبوع دراتاق، اینترنت در اتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ، مبلمان،حمام ، دراور، لوازم بهداشتی، سیستم اطفاء حریق دراتاق، سیستم گرمایش و سرمایش،رخت آویز،دمپایی ، حمام ، سشوار 

هتل آدرس مال دبی

امکانات هتل شامل :  لابی ، میز تور ، خدمات رزرو بلیط ، اتاق سیگار ، لاندری و خشکشویی ، ترانسفر (با هزینه اضافه) ،فاکس ،فتوکپی، مرکز تجاری، امکانات برگزاری قرار ملاقات،امکانات باربیکیو، تراس،تراس رو به آفتاب، استخر روباز،مرکز تناسب اندام ،سونا ، اتاق بازی ، سالن ورزش ، ترانسفر فرودگاهای ، گشت شهری ، سالن کنفرانس ، خدمات 24 ساعته 

هتل آدرس مال دبی

هتل آدرس مال دبی

رستوران هتل آدرس مال : در هتل رستوران های مختلفی برای مهمانان تور دبی هست که قطعا تنوع غذاهای خوشمزه آن هر نوع سلیقه ای که داشته باشید را راضی می کند. اگر عاشق فست فود و غذاهای ساندویچی هستید به لابی هتل بروید تا در آنجا با انواع اسنک های خوشمزه از شما پذیرایی شود. نه تنها می توانید طعم غذاهای خوشمزه رستوران های هتل را امتحان کنید بلکه در اطراف هتل هم رستوران های زیادی هست که تجربه شکم گردی در خارج از هتل را هم برایتان ممکن می کنند.

هتل آدرس مال دبی

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا بازار دبی : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا KidZania دبی : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا SEGA جمهوری : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا Burj Khalifa : حدود 4 کیلومتر

فاصله هتل تا چشمه دبی : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا Souk Al Bahar : حدود 6 کیلومتر

فاصله هتل تا اپرا دبی : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا چرخ دستی دبی : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران ها و بازارها : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه دبی : 9 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه شارجه : 27 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی المکتوم : 36 کیلومتر

فاصله هتل تا مسجد جامع : 7.5 کیلومتر

فاصله هتل تا آکواریوم شارجه : 16 کیلومتر

فاصله هتل تا باشگاه گلف مونتگومری دبی : 15 کیلومتر

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : معرفی هتل های دبی, نویسنده : چلچراع راه سفر net-istanbul بازدید : 201 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 13:47

هتل اورگرین لارل مالزی

هتل 5 ستاره Evergreen Laurel واقع در ناحیه ی معروف Guey Drive یکی از هتل های محبوب مالزی می باشد که دارای 368 اتاق استاندارد می باشد . از مزایای این هتل دسترسی آسان آن به جاذبه های گردشگری ، مرکز شهر و مراکز خرید می باشد . کارمندان فعال در این هتل یه زبان های مالیایی و انگلیسی مسلط می باشند.

هتل اورگرین لارل مالزی

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ، دمپایی، سیستم اطفاء حریق در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش،صبحانه،رخت آویز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی،یخچال، تلفن در اتاق، تلویزیون در اتاق ،مبلمان،تلویزیون،صندوق امانات داخل اتاق،دراور،حمام ، سشوار،اینترنت در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،آباژور،لوازم بهداشتی ، کتری برقی

هتل اورگرین لارل مالزی

امکانات هتل ها شامل : لابی، صندوق امانات ،اینترنت ،خدمات 24 ساعته ، اتاق جلسات،اتاق خانوادگی،تهویه مطبوع ، لاندری ، ترانسفر همراه با هزینه ، خدمات کرایه تاکسی ، خدمات رزرو بلیط ، استخر ،سونا ، اسپا ، رستوران ، کافه و بار، سالن ورزش ، زمین بدمینتون ،خشکشویی ، لاندری ، خدمات ماساژ 

هتل اورگرین لارل مالزی

رستوران هتل اورگرین لارل : این هتل دارای 3 رستوران می باشد که هرکدام منویی متنوع برای مهمانان تور لحظه آخری مالزی ارائه می دهد.

هتل اورگرین لارل مالزی

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا گارنی پاراژون : 9 کیلومتر

فاصله هتل تا بیمارستان جزیره : 1.1 کیلومتر

فاصله هتل تا گارنی پلازا : 1.2 کیلومتر

فاصله هتل تا Guey Drive : حدود 1.4 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان پینانگ تایمز : 2.3 کیلومتر

فاصله هتل تا کامارتر : 2.3 کیلومتر

فاصله هتل تا فروشگاه Prangin : حدود 2.4 کیلومتر

فاصله هتل تا باشگاه فوتبال پینانگ : 2.5 کیلومتر

فاصله هتل تا خیابان اول پنانگ : 2.5 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران استیماهو هنگ لا جیائو : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی پنانگ : 15 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه سلطان عبدالحلیم : 85 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه Wonderfood : حدود 3.1 کیلومتر

فاصله هتل تا تنگ ساحل : 3.1 کیلومتر

فاصله هتل تا جاده پینانگ : 3.5 کیلومتر

فاصله هتل تا پنانگ هیل : 5.2 کیلومتر

 


 

هتل برجایا تایمز اسکوئر مالزی

هتل 5 ستاره Berjaya Times Square hotel دارای 650 اتاق استاندارد می باشد . این هتل دسترسی مستقیم به یک مرکز خرید و پارک تفریحی دارد و منطقه ی تجارتی و مراکز خرید شهر در اطراف این هتل جای گرفته اند. کارمندان این هتل زبان های عربی ،انگلیسی ،هندی ،اندونزیایی ،ژاپنی ،مالایی ،چینی تسلط دارند.

هتل برجایا تایمز اسکوئر مالزی

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ، دمپایی، سیستم اطفاء حریق در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش،صبحانه،رخت آویز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی،یخچال، تلفن در اتاق، تلویزیون در اتاق ،مبلمان،تلویزیون،صندوق امانات داخل اتاق،دراور،حمام ، سشوار،اینترنت در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،آباژور،لوازم بهداشتی ، کتری برقی

هتل برجایا تایمز اسکوئر مالزی

امکانات هتل شامل : صندوق امانات ،اینترنت ،خدمات 24 ساعته ، اتاق جلسات،اتاق خانوادگی،تهویه مطبوع ، لاندری ، ترانسفر همراه با هزینه ، خدمات کرایه تاکسی ، خدمات رزرو بلیط ، استخر ،سونا ، اسپا ، رستوران ، کافه و بار، سالن ورزش ، زمین بدمینتون ،خشکشویی ، لاندری ، خدمات ماساژ ، لابی ،فضای سبز و از امکانات تکمیلی هتل می توان به مرکز تجاری با سرویس منشی خصوصی، ماشین کرایه ای، پارکینگ رایگان و زمین بازی مخصوص کودکان اشاره کرد.

هتل برجایا تایمز اسکوئر مالزی

هتل برجایا تایمز اسکوئر مالزی

رستوران هتل برجایا تایمز اسکوئر : غذاهای آسیایی و آمریکایی در رستوران Big Apple با منظره ای از آسمان شهر ارائه می شود. در لژ Broadway انواع اسنک و کوکتل های لذیذ سرو می شوند. رستوران Fourteenth نیز تجربه ای فراموش نشدنی از غذاهای متنوع به همراه منظره ای از شهر به مهمانان تور مالزی هدیه می دهد.

هتل برجایا تایمز اسکوئر مالزی

موقعیت جفرافیایی هتل :

فاصله هتل تا میدان برجیما تایمز : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان پارک برجائی زمان میدان کوالالامپور : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا کم یات پلازا : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا Sungei وانگ پلازا : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا Greenbox KTV کوالالامپور : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه Monorail Bukit Bintang : حدود 4 کیلومتر

فاصله هتل تا جلال آلور : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه : 17 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور : 43 کیلومتر

فاصله هتل تا گالری استاریل : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا شام در آسمان مالزی : 1.1 کیلومتر


هتل شانگری لا مالزی

هتل 5 ستاره Shangri La واقع در شهر کوالالامپور با طراحی چشم نواز، موقعیت عالی و امکانات لوکس خود هر ساله پذیرای بسیاری از توریست های می باشد . این هتل دارای 663 اتاق استاندارد است و فاصله آن تا برج های دوقلوی پتروناس و برج ‏KL‏ پنج دقیقه می ‏باشد. کارمندان هتل مجرب و مسلط به زبان های عربی ، انگلیسی ، ژاپنی ، مالایی و چینی هستند.

هتل شانگری لا مالزی

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ، دمپایی، سیستم اطفاء حریق در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش،صبحانه،رخت آویز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی،یخچال، تلفن در اتاق، تلویزیون در اتاق ،مبلمان،تلویزیون،صندوق امانات داخل اتاق،دراور،حمام ، سشوار،اینترنت در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،آباژور،لوازم بهداشتی ، کتری برقی

هتل شانگری لا مالزی

امکانات هتل شامل : صندوق امانات ،اینترنت ،خدمات 24 ساعته ، اتاق جلسات،اتاق خانوادگی،تهویه مطبوع ، لاندری ، ترانسفر همراه با هزینه ، خدمات کرایه تاکسی ، خدمات رزرو بلیط ، استخر ،سونا ، اسپا ، رستوران ، کافه و بار، سالن ورزش ، زمین بدمینتون ،خشکشویی ، لاندری ، خدمات ماساژ ، لابی ،فضای سبز

هتل شانگری لا مالزی

رستوران هتل شانگری لا : این هتل 6 رستوران دارد که انواع غذاهای ژاپنی ، چینی و سایر غذاهای بین المللی را برای مهمانان تور مالزی اردیبهشت 98 سرو می کند. برای افرادی که گیاهخوار ‏هستند نیز منوهای مخصوص وجود دارد. ‏

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا دنگ ونگی : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا  آکواریا KLCC : حدود 7 کیلومتر

فاصله هتل تا برج های دوقلو پتروناس :0.7 کیلومتر

فاصله هتل تا پتروناس فیلارمونیک سالن KLCC : حدود 0.7 کیلومتر

فاصله هتل تا سوریا KLCC : حدود 7 کیلومتر

فاصله هتل تا Petrosains، مرکز کشف : حدود 7 کیلومتر

فاصله هتل تا ارکستر فیلارمونیک مالزی : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز شهر KLCC : حدود 8 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران لیمو باغ کافه : 0 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه : 17 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور : 44 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه هنر اسلامی مالزی : 2.3 کیلومتر

فاصله هتل تا باغ گیاه شناسی پرندان : 2.8 کیلومتر


هتل وردانت هیل مالزی

هتل 4 ستاره VERDANT HILL hotel واقع در شهر زیبای کوالالامپور یکی از هتل های خوب می باشد . این هتل دارای 223 اتاق استاندارد است . از جمله مزایای آن دسترسی آسان آن به مراکز خرید ، جاذبه های گردشگری و مرکز شهر می باشد . کارمندان این هتل مجهز با زبان های انگلیسی و مالیایی به مهمانان تور مالزی فروردین 98 خدمت رسانی می کنند.

هتل وردانت هیل مالزی

امکانات اتاق های ها هتل شامل : روم سرویس ، دمپایی، سیستم اطفاء حریق در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش،صبحانه،رخت آویز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی،یخچال، تلفن در اتاق، تلویزیون در اتاق ،مبلمان،تلویزیون،صندوق امانات داخل اتاق،دراور،حمام ، سشوار،اینترنت در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،آباژور،لوازم بهداشتی ، کتری برقی

هتل وردانت هیل مالزی

امکانات هتل شامل : لابی، صندوق امانات ،اینترنت ،خدمات 24 ساعته ، اتاق جلسات،اتاق خانوادگی،تهویه مطبوع ، لاندری ، ترانسفر همراه با هزینه ، خدمات کرایه تاکسی ، خدمات رزرو بلیط ، استخر ،سونا ، اسپا ، رستوران ، کافه و بار، سالن ورزش ، زمین بدمینتون ،خشکشویی ، لاندری ، خدمات ماساژ 

هتل وردانت هیل مالزی

رستوران هتل وردانت هیل : رستوران هتل به صورت 24 ساعته در حال خدمات رسانی به مهمانان هتل می باشد. همچنین منوی آن بسیار متنوع و شامل انواع غذاهای بین المللی و محلی می باشد که شما می توانید به همراه نوشیدنی های تازه سرو نمایید. تور مالزی بهار 98

هتل وردانت هیل مالزی

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا جلال آلور : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا برج برج KL : حدود 5 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه Monorail Bukit Bintang : حدود 7 کیلومتر

فاصله هتل تا کم یات پلازا : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا Sungei وانگ پلازا : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا Greenbox KTV کوالالامپور : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا ترمینال اتوبوس مرکزی Pudu : حدود 8 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران بیجان بار و رستوران : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران جلال آلور : 1.6 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه : 17.6 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور : 44 کیلومتر

فاصله هتل تا کوالالامپور غرفه : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان برجیما تایمز : 9 کیلومتر

فاصله هتل تا گالری استاریل : 9 کیلومتر

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : معرفی هتل در مالزی, نویسنده : چلچراع راه سفر net-istanbul بازدید : 214 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 13:27

هتل آپارتمان مودت مشهد

هتل آپارتمان تک ستاره مودت در سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1394 جهت ارتقا کیفیت خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده است و میهمانان گرامی که قصد تشرف به حرم مطهر رضوی را دارند می‌توانند تنها با 10 دقیقه پیاده روی خود را در آستان مبارک حضرت رضا (ع) ببینند. هتل مودت در 9 طبقه و 33 واحد اقامتی با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به شما عزیزان گرامی می‌باشد.

هتل آپارتمان مودت مشهد

امکانات اتاق های هتل شامل :  رخت آویز،  دمپایی ، پاورسوئیچ،تلویزیون در اتاق ،  امکان شارژ وسایل الکترونیکی، کمد لباس ،روم سرویس،مبلمان ، تلفن در اتاق، دراور،سیستم تهویه مطبوع در اتاق ،سیستم گرمایش و سرمایش ،سیستم اعلام حریق، تلویزیون ،چای ساز، ، حمام ، آشپزخانه، سیستم اطفاء حریق در اتاق ،نوع قفل درب اتاق ، لوازم بهداشتی ،یخچال 

هتل آپارتمان مودت مشهد

امکانات هتل شامل : تلفن در لابی،لابی ،  فکس، تلویزیون در لابی، کپسول آتش نشانی،پارکینگ ، آسانسور ، پرینتر،فروشگاه،صندوق امانات، چایخانه سنتی، اینترنت در لابی،خدمات تور، نمازخانه،کافی شاپ ،رستوران بام، کتابخانه، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته ، تاکسی سرویس، فتوکپی

هتل آپارتمان مودت مشهد

رستوران هتل  مودت مشهد : رستوران هتل واقع در طبقه منفی یک دارای ظرفیتی بالغ بر 120 نفر می باشد که در آن انواع غذاهای سنتی و فست فود برای مهمانان تور لحظه آخری مشهد سرو می شود. 

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا مجتمع زیست خاور : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع الماس شرق : 10 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار بین المللی سپاد :10 کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع تجاری پروما : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا برج تجاری آلتون : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار جنت : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار رضا : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک تفریحی خورشید : 15 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی : 7 کیلومتر   


هتل آپارتمان فضل مشهد

هتل 3 ستاره فضل مشهد واقع در خیابان شیراز فعایت خود را در سال 1390 با 6 طبقه و 36 اتاق آغاز نمود . این هتل در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده و زائران گرامی که قصد تشرف به حرم مطهر ثامن الحجج (ع) رادارند می‌توانند تنها با کمتر از 10 دقیقه پیاده روی خود را در آستان مبارک امام مهربانی ها ببینند.

هتل آپارتمان فضل مشهد

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس، بالکن، لوازم بهداشتی،سیستم اطفاء حریق دراتاق،اینترنت در اتاق،صبحانه، رخت آویز ، دمپایی، یخچال،کمد لباس،امکان شارژ وسایل الکترونیکی،امکان پخت و پز ، سیستم گرمایش و سرمایش،مبلمان ، تلفن در اتاق، دراور ، تلویزیون ، سیستم تهویه مطبوع دراتاق،تلویزیون در اتاق، آباژور ، حمام

هتل آپارتمان فضل مشهد

امکانات هتل شامل : لابی،فتوکپی،تاکسی سرویس،دستگاه واکس کفش،سیستم اعلام حریق، آسانسور، فکس، اتاق چمدان،صندوق امانات، پرینتر، روزنامه، اتاق تلفن،نمازخانه، زنگ هشدار،خدمات پزشکی،کتابخانه،گشت نیم روزی، پذیرش 24 ساعته،کپسول آتش نشانی، پله اضطراری،کافی شاپ

رستوران هتل آپارتمان فضل  : رستوران هتل واقع در طبقه منفی یک دارای 80 نفر ظرفیت می باشد ، و دارای منویی متنوع برای مهمانان تور مشهد خرداد 98 می باشد.

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله  هتل  تا مجتمع زیست خاور  : 3 کیلومتر

فاصله  هتل تا مجتمع الماس شرق : 8 کیلومتر

فاصله  هتل  تا بازار بین المللی سپاد: 8 کیلومتر

فاصله  هتل  تا مجتمع تجاری پروما :  8 کیلومتر

فاصله  هتل  تا برج تجاری آلتون : 6 کیلومتر

فاصله  هتل  تا بازار جنت  :  2 یلومتر

فاصله  هتل  تا بازار رضا : 2 کیلومتر

فاصله  هتل  تا پارک تفریحی خورشید : 15 کیلومتر

فاصله  هتل  تا پارک کوهسنگی  :  8 کیلومتر

فاصله  هتل  تا آرامگاه خواجه ربیع : 8 کیلومتر

فاصله  هتل  تا ييلاق شاندیز : 5 کیلومتر

فاصله  هتل  تا ييلاق طرقبه : 12 کیلومتر

فاصله  هتل  تا رستوران پسران کریم : 7 کیلومتر

فاصله  هتل  تا پارک آبی ایرانیان :19 کیلومتر

فاصله  هتل  تا مرکز خرید خورشید : 5 کیلومتر

فاصله  هتل  تا چشمه گیلاس (گلسب) : 24 کیلومتر

فاصله  هتل  تا رستوران ارم شاندیز  : 36 کیلومتر

فاصله  هتل  تا ایستگاهسد طرق : 16 کیلومتر

فاصله  هتل  تا سرزمین عجایب : 10 کیلومتر

فاصله  هتل  تا رستوران پدیده شاندیز : 34 کیلومتر

فاصله  هتل  تا فرودگاه بین المللی : 7 کیلومتر

فاصله  هتل  تا ایستگاه راه آهن : 4 کیلومتر

فاصله  هتل  تا پایانه مسافربری امام رضا(ع) : 6 کیلومتر

فاصله  هتل  تا حرم ورودی صحن جمهوری :2 کیلومتر


هتل آپارتمان قصر آيدين مشهد

هتل آپارتمان تک ستاره آیدین واقع در خیابان امام رضا فعالیت خود را در سال 1387 با 5 طبقه و 50 اتاق آغاز نمود ، نزدیکی هتل به حرم امام رضا از جمله ویژگی های آن می باشد ، این هتل آپارتمان با ارائه بهترین خدمات یکی از لوکس ترین هتل آپارتمان های مشهد به شمار می آید.

هتل آپارتمان قصر آيدين مشهد

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس، بالکن، لوازم بهداشتی،سیستم اطفاء حریق دراتاق،اینترنت در اتاق،صبحانه، رخت آویز ، دمپایی، یخچال،کمد لباس،امکان شارژ وسایل الکترونیکی،امکان پخت و پز ، سیستم گرمایش و سرمایش،مبلمان ، تلفن در اتاق، دراور ، تلویزیون ، سیستم تهویه مطبوع دراتاق،تلویزیون در اتاق، آباژور ، حمام

هتل آپارتمان قصر آيدين مشهد

امکانات هتل شامل : لابی،فتوکپی،تاکسی سرویس،دستگاه واکس کفش،سیستم اعلام حریق، آسانسور، فکس، اتاق چمدان،صندوق امانات، پرینتر، روزنامه، اتاق تلفن،نمازخانه، زنگ هشدار،خدمات پزشکی،کتابخانه،گشت نیم روزی، پذیرش 24 ساعته،کپسول آتش نشانی، پله اضطراری،کافی شاپ

هتل آپارتمان قصر آيدين مشهد

رستوران هتل آپارتمان قصر آيدين : رستوران هتل واقع در طبقه اول دارای ظرفیتی برای 100 نفر می باشد و دارای منویی متنوع برای مهمانان تور مشهد اردیبهشت 98 می باشد.

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله  هتل  تا مجتمع زیست خاور  : 3 کیلومترفاصله  هتل تا مجتمع الماس شرق : 10 کیلومترفاصله  هتل  تا بازار بین المللی سپاد: 10 کیلومترفاصله  هتل  تا مجتمع تجاری پروما :  8 کیلومترفاصله  هتل  تا برج تجاری آلتون : 3 کیلومترفاصله  هتل  تا بازار جنت  :  2 یلومترفاصله  هتل  تا بازار رضا : 1 کیلومترفاصله  هتل  تا پارک تفریحی خورشید : 16 کیلومترفاصله  هتل  تا پارک کوهسنگی  :  6 کیلومترفاصله  هتل  تا آرامگاه خواجه ربیع : 10 کیلومترفاصله  هتل  تا ييلاق شاندیز : 33 کیلومترفاصله  هتل  تا ييلاق طرقبه : 23 کیلومترفاصله  هتل  تا رستوران پسران کریم : 7 کیلومترفاصله  هتل  تا پارک آبی ایرانیان :19 کیلومترفاصله  هتل  تا مرکز خرید خورشید : 5 کیلومترفاصله  هتل  تا چشمه گیلاس (گلسب) : 24 کیلومترفاصله  هتل  تا رستوران ارم شاندیز  : 36 کیلومترفاصله  هتل  تا ایستگاهسد طرق : 16 کیلومترفاصله  هتل  تا سرزمین عجایب : 10 کیلومترفاصله  هتل  تا رستوران پدیده شاندیز : 34 کیلومترفاصله  هتل  تا فرودگاه بین المللی : 7 کیلومترفاصله  هتل  تا ایستگاه راه آهن : 4 کیلومترفاصله  هتل  تا پایانه مسافربری امام رضا(ع) : 6 کیلومترفاصله  هتل  تا حرم ورودی صحن جمهوری :2 کیلومتر

هتل آپارتمان ترنج مشهد

هتل تک ستاره ترنج فعالیت خود را در سال 1385 در 7 طبقه با 16 باب اتاق استاندارد آغاز نمود. از جمله مزایای این هتل آپارتمان نزدیکی کمتر از 8 دقیقه ایی به حرم مطهر می باشد ، همچنین افراد مشغول در این هتل کادری مجرب می باشند که در خدمت مهمانان تور مشهد فروردین 98 می باشند . هتل دسترسی آسانی به مراکز خرید ، جاذبه های گردشگری و مرکز شهر دارد .هتل آپارتمان ترنج مشهد
امکانات اتاق های هتل شامل : یخچال،تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، نوع قفل درب اتاق،سیستم اعلام حریق، مبلمان،حمام ، دراور،لوازم بهداشتی،سیستم اطفاء حریق دراتاق،سیستم گرمایش و سرمایش،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، رخت آویز،دمپایی،کمد لباس،آشپزخانه، تلویزیون در اتاق،امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق،تلفن در اتاق،چای ساز هتل آپارتمان ترنج مشهد
امکانات هتل شامل :  تلفن در لابی، صندوق امانات،زنگ هشدار، تلویزیون در لاب،پذیرش 24 ساعته،فروشگاه،نمازخانه، تاکسی سرویس،روزنامه،پله اضطراری، اتاق چمدان،خدمات خانه داری،کپسول آتش نشانی، پارکینگ ، فتوکپی،سیستم تهویه مطبوع، لابی،فکس،اینترنت در
 
 
لابی،آسانسور،پرینترهتل آپارتمان ترنج مشهد
 
رستوران هتل آپارتمان ترنج : این هتل فاقد رستوران می باشد ولی در سوئیت های آن تجهیزات آشپزخانه تعبیه شده است که شما به راحتی می توانید در آن آشپزی نمایید.موقعیت جغرافیایی هتل : فاصله  هتل  تا پارک آبی ایرانیان  :13 کیلو مترفاصله  هتل  تا مجتمع تفریحی جام‌جم : 25 کیلومترفاصله  هتل  تا پیست دوچرخه سواری ثامن :32 کیلومترفاصله  هتل  تا هارونيه :  28 کیلومترفاصله  هتل  تا مسجد هفتاد و دو تن : 218 مترفاصله  هتل  تا بقعه تاريخي امام زاده یحیی :  53 کیلومترفاصله  هتل  تا روستا تاريخی پاژ : 25 کیلومترفاصله  هتل  تا آرامگاه نادرشاه افشار : 1 کیلومترفاصله  هتل  تا گنبد خشتی :  1 کیلومترفاصله  هتل  تا باغ پرندگان : 8 کیلومترفاصله  هتل  تا پارک جنگلی وکیل آباد : 27 کیلومترفاصله  هتل  تا غار مغان : 44 کیلومترفاصله  هتل  تا پارک باغ ملی : 1 کیلومترفاصله  هتل  تا پارک وحدت : 2 کیلومترفاصله  هتل  تا بلوار امام خمينی : 1 کیلومترفاصله  هتل  تا حرم ورودی شیخ طبرسی : 1 کیلومترفاصله  هتل  تا آرامگاه شیخ نخودکی: 1 کیلومترفاصله  هتل  تا ایستگاه قطار شهری امام خمینی: 1 کیلومترفاصله  هتل  تا بیمارستان قائم : 3 کیلومترفاصله  هتل  تا ایستگاه قطار شهری کشف رود: 8 کیلومترفاصله  هتل  تا سینما آفریقا : 2 کیلومترفاصله  هتل  تا ایستگاه قطار شهری نمایشگاه :17 کیلومترفاصله  هتل  تا ایستگاه قطار شهری شهدا : 1 کیلومترفاصله  هتل  تا ایستگاه قطار شهری الندشت : 3 کیلومتر

هتل آپارتمان زمرد مشهد

هتل تک ستاره زمرد واقع در خیابان امام رضا فعالیت خود را در سال 1377 در 6 طبقه با 88 اتاق استاندارد آغاز نمود ، سپس جهت بهبود کیفی در سال 1392 به صورت کامل مورد بازسازی قرار گرفت ، این هتل جزو هتل آپارتمان های میان رده شهر مقدس مشهد می باشد که هر ساله پذیرای تعداد زیادی از زائران مشهد می باشد . کارمندان مشغول در هتل افرادی مجرب می باشند و نزدیکی هتل به حرم امام رضا (ع) و مراکز خرید از جمله مزایای آن نزد مهمانان تور مشهد بهار 98 می باشد.
 
هتل آپارتمان زمرد مشهد
امکانات اتاق های هتل شامل :چای ساز، آباژور،دمپایی، تلویزیون در اتاق،نوع قفل درب اتاق ، صبحانه،آشپزخانه ، امکان شارژ وسایل الکترونیکی،یخچال، تلفن در اتاق، اینترنت در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،پاورسوئیچ، تلویزیون،سیستم اطفاء حریق دراتاق، مبلمان، حمام،سیستم گرمایش و سرمایش،سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق، دراور ،لوازم بهداشتی
 
هتل آپارتمان زمرد مشهد
 
امکانات هتل شامل : لابی، پرینتر،پذیرش 24 ساعته ، ترانسفر رفت با هزینه،خدمات تهیه بلیط،اینترنت در لابی، آسانسور،زنگ هشدار،نمازخانه،تاکسی سرویس، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی ، سیستم تهویه مطبوع،پله اضطراری،تلفن در لابی، فتوکپی،تلویزیون در لابی، اتاق تلفن (اپراتور)،خدمات خانه داری، ترانسفر برگشت با هزینه، فکس
 
هتل آپارتمان زمرد مشهد
 
رستوران هتل آپارتمان زمرد : رستوران هتل واقع در طبقه منفی یک با منویی از غذاهای فرنگی و سنتی به صورت بوفه آماده پذیرایی از مهمانان مشهد می باشند.موقعیت جغرافیایی هتل :فاصله هتل تا مجتمع زیست خاور : 3 کیلومترفاصله هتل تا مجتمع الماس شرق : 12 کیلومترفاصله هتل تا بازار بین المللی سپاد :12 کیلومترفاصله هتل تا مجتمع تجاری پروما : 8 کیلومترفاصله هتل تا برج تجاری آلتون : 1 کیلومترفاصله هتل تا بازار جنت : 2 کیلومترفاصله هتل تا بازار رضا : 6 کیلومترفاصله هتل تا ایستگاه راه آهن : 4 کیلومترفاصله هتل تا فرودگاه بین المللی : 6 کیلومتر 
تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل آپارتمان تک ستاره مشهد, نویسنده : چلچراع راه سفر net-istanbul بازدید : 208 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 13:19